Jak produkty vrátit/reklamovat

 VRÁCENÍ / REKLAMACE ZBOŽÍ ČESKOU POŠTOU

  • Vyplňte formulář pro vrácení nebo reklamaci, který je součástí balení.
  • Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě Vám vrátíme plnou cenu zboží.
  • Zboží pečlivě zabalte do plastové obálky, ve které Vám zásilka přišla, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit vyplněný a podepsaný formulář.
  • Přelepte vyplněný odpovědní štítek (je též součástí balení) a odneste na nejbližší místo České pošty. Za vrácení nic neplatíte. 

 

VRÁCENÍ / REKLAMACE ZBOŽÍ ZÁSILKOVNOU

  • Vyplňte formulář pro vrácení nebo reklamaci, který je součástí balení.
  • Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě Vám vrátíme plnou cenu zboží.
  • Zboží pečlivě zabalte do plastové obálky, ve které Vám zásilka přišla, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit vyplněný a podepsaný formulář.
  • Zásilku podejte na nejbližším výdejním místě Zásilkovny, nahlaste tento kód: 96784600 a o zbytek se postará Zásilkovna. Za vrácení nic neplatíte.
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení