Jak produkty vrátit/reklamovat

 Vrácení/reklamace zboží Českou poštou

  • Vyplňte formulář pro vrácení nebo reklamaci, který je součástí balení.
  • Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě Vám vrátíme plnou cenu zboží.
  • Zboží pečlivě zabalte do plastové obálky, ve které Vám zásilka přišla, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit vyplněný a podepsaný formulář.
  • Přelepte vyplněný odpovědní štítek (je též součástí balení) a odneste na nejbližší místo České pošty. Za vrácení nic neplatíte. 

Vrácení/reklamace zboží Zásilkovnou

  • Vyplňte formulář pro vrácení nebo reklamaci, který je součástí balení.
  • Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě Vám vrátíme plnou cenu zboží.
  • Zboží pečlivě zabalte do plastové obálky, ve které Vám zásilka přišla, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit vyplněný a podepsaný formulář.
  • Zásilku podejte na nejbližším výdejním místě Zásilkovny, nahlaste tento kód: 96784600 a o zbytek se postará Zásilkovna. Za vrácení nic neplatíte.